A Magyar Nemzeti Bank (MNB) elektronikus rendszere hitelesített adatok fogadásához (ERA) lehetőséget biztosít a regisztrált felhasználóknak/intézményeknek, hogy az MNB egyes szolgáltatásait egységes felületen keresztül érhessék el.
- ERA technikai információk
- Az alkalmazással kapcsolatos kérdéseiket telefonon - munkanapokon 8-17 óráig - a (+36 1) 445-2789 telefonszámon fogadjuk.
- Elektronikus levélben az MNBhelpdesk@kermann.hu e-mail címre várjuk észrevételeiket, kérdéseiket. Technikai hibabejelentések esetén kérjük minden esetben a képernyőképet mellékelten megküldeni részünkre.
- Az ERA használatához előzetes regisztráció szükséges az MNB Regisztrációs Adatbázisában. A regisztrációhoz szolgáltatástól függően elektronikus aláíró tanúsítvány vagy ügyfélkapus regisztráció szükséges.
Az ERA-ban a felhasználó a regisztráció során megjelölt és az MNB által jóváhagyott szolgáltatásokat használhatja. Az ERA felületéről elérhető a regisztrációval kapcsolatos adminisztrációs felület is.
Amennyiben Ön korábban már regisztrált az adatszolgáltatás illetve a közzététel szolgáltatásokhoz, nem kell ismételten a teljes regisztrációs folyamatot újra elvégezni, hanem a már meglévő felhasználónévvel és jelszóval belépni az ERA felületére, a RegDB menüpont „Intézmények-szolgáltatások” almenü pontját kiválasztva a „Szolgáltatások bővítése” gombra kattintva regisztrálhat további szolgáltatásokhoz.
Az ERA oktatórendszerén keresztül, az ERA felületén található folyamatok kipróbálhatóak, regisztrációt követően.
Megjegyzés: Az ERA egyes szolgáltatásai olyan funkciókat használnak, amelyekhez szükséges a Ponte webes digitális aláíró alkalmazás telepítése, az alkalmazás automatikusan települ az első bejelentkezéskor. Kérjük, amennyiben a böngésző megkérdezi, engedélyezze a vezérlő telepítését. A telepítés kézzel is elindítható ezen a linken.
Az ERA-el kapcsolatos technikai tudnivalókat a következő linken találja.
Technikai jellegű problémájával, kérjük forduljon a Helpdesk szolgáltatásunkhoz, a következő elérhetőségek egyikén:
- Az alkalmazással kapcsolatos kérdéseiket telefonon - munkanapokon 8-17 óráig - a 06(1) 550-1853 telefonszámon fogadjuk.
- Elektronikus levélben a mnb@1818.hu címre várjuk észrevételeiket, kérdéseiket.
Tájékoztató az ERA múltbéli és tervezett leállásairól itt.
Az ERA használatához előzetes regisztráció szükséges az
MNB Regisztrációs Adatbázisában. A regisztrációhoz szolgáltatástól függően
elektronikus aláíró tanúsítvány vagy ügyfélkapus regisztráció szükséges.
Az ERA-ban a felhasználó a regisztráció során megjelölt és az
MNB által jóváhagyott szolgáltatásokat használhatja. Az ERA felületéről elérhető
a regisztrációval kapcsolatos adminisztrációs felület is.
Amennyiben Ön korábban már regisztrált az adatszolgáltatás, illetve a közzététel szolgáltatásokhoz, nem kell ismételten a teljes
regisztrációs folyamatot újra elvégezni, hanem a már meglévő felhasználónévvel
és jelszóval be tud lépni az ERA felületére, és a RegDB menüpont
„Intézmények-szolgáltatások” almenüpontját kiválasztva a „Szolgáltatások
bővítése” gombra kattintva regisztrálhat további szolgáltatásokhoz.
Az ERA oktatórendszerén keresztül, az ERA felületén található
folyamatok kipróbálhatóak, regisztrációt követően.
Megjegyzés: az ERA egyes szolgáltatásai olyan
funkciókat használnak, amelyekhez szükséges az MNBSigner aláíró alkalmazás telepítése. Kérjük, amennyiben a böngésző megkérdezi, engedélyezze az MNBSigner megnyitását. A telepítőkészletek letölthetőek ezen a linken.
Az ERA rendszerrel kapcsolatos technikai tudnivalókat a következő linken találja.
Technikai jellegű problémájával, kérjük forduljon a Helpdesk
szolgáltatásunkhoz, a következő elérhetőségek egyikén:
- az alkalmazással kapcsolatos kérdéseiket telefonon - munkanapokon 8-17 óráig
- a (+36 1) 445-2789 telefonszámon fogadjuk;
- elektronikus levélben az MNBhelpdesk@kermann.hu e-mail címre várjuk
észrevételeiket, kérdéseiket.
A tájékoztató az ERA rendszer múltbeli és tervezett leállásairól ezen a linken elérhető.
Az ERA használatához előzetes regisztráció szükséges az MNB Regisztrációs Adatbázisában.
A regisztrációhoz szolgáltatástól függően elektronikus aláíró tanúsítvány vagy
ügyfélkapus regisztráció szükséges.
Az ERA-ban a felhasználó a regisztráció során megjelölt és az MNB által jóváhagyott
szolgáltatásokat használhatja. Az ERA felületéről elérhető a regisztrációval kapcsolatos
adminisztrációs felület is.
Amennyiben Ön korábban már regisztrált az adatszolgáltatás illetve a közzététel
szolgáltatásokhoz, nem kell ismételten a teljes regisztrációs folyamatot újra
elvégezni, hanem a már meglévő felhasználónévvel és jelszóval belépni az ERA felületére,
a RegDB menüpont „Intézmények-szolgáltatások” almenü pontját kiválasztva a „Szolgáltatások
bővítése” gombra kattintva regisztrálhat további szolgáltatásokhoz.
Az ERA oktatórendszerén keresztül, az ERA felületén található folyamatok kipróbálhatóak,
regisztrációt követően.
Megjegyzés: Az ERA egyes szolgáltatásai olyan funkciókat használnak, amelyekhez szükséges
a Ponte webes digitális aláíró alkalmazás telepítése, az alkalmazás automatikusan
települ az első bejelentkezéskor. Kérjük, amennyiben a böngésző megkérdezi, engedélyezze
a vezérlő telepítését. A telepítés kézzel is elindítható ezen a linken.
Az ERA-el kapcsolatos technikai tudnivalókat a következő linken találja.
Technikai jellegű problémájával, kérjük forduljon a Helpdesk szolgáltatásunkhoz,
a következő elérhetőségek egyikén:
- Az alkalmazással kapcsolatos kérdéseiket telefonon - munkanapokon 8-17 óráig
- a 06(1) 550-1853 telefonszámon fogadjuk.
- Elektronikus levélben a mnb@1818.hu címre várjuk észrevételeiket, kérdéseiket.
Tájékoztató az ERA múltbéli és tervezett leállásairól itt.